• Kiire tellimus
    • Saadetise lihtsam jälgimine
    • Veel lihtsam tagastus
  • Sinu soovnimekiri on tühi!
      Lisa midagisinu nimekirjale lisaks.
  • Sinu ostukorv on tühi!
      Lisa kaup oma ostukorvi.
    Kas sa ei leidnud veel midagi?
    Osta uusi tooteidRõivaste avastamine

ABOUT koroonaviirus

Meie suurim prioriteet on ABOUT YOU klientide ning töötajate tervis ja ohutus. Kõigi tervise- ja hügieenistandardite järgimise tagamiseks, jälgime kõiki regulatsioone ja teeme tihedad koostööd oma logistika ja tarne partneritega.

Loomulikult teeme kõik endast oleneva, et tagada kiire ja ohutu tarne ABOUT YOU-st. Kuna aga meie ettevõte tegutseb üle Euroopa, võivad pikendatud ooteajad erinevatel Euroopa piiridel hetkel mõjutada meie tarneaegu.
Praegused eeldatavad tarneajad leiad meie kodulehe ülaosas värviliselt bännerilt või oma ostukorvist. Monitoorime olukorda tähelepanelikult ning uuendame tarneaegu regulaarselt.

Sinu ABOUT YOU tellimus toimetatakse sulle välisukseni ning saadetise üleandmine toimub värskes õhus. Palume aga võimalusel eelistada paki kätte saamiseks pakiautomaate.

Teeme tihedat koostööd oma tarnepartneritega, et tagada ABOUT YOU tellimustele kiire ja ohutu kohaletoimetamine. Postkontorid on avatud ning töötavad kuid teenindusaalides piiratakse korraga viibivate inimeste arvu, et vähendada nakkusohu riski. Soovitame külastada postkontoreid ainult äärmise vajaduse korral ning võimalusel eelistada iseteeninduskanaleid. Palun jälgi ka vajadusel infot meie tarnepartneri Omniva kodulehel.

Valides tasumise kauba kättesaamisel pange palun tähele, et sularahas ei saa hetkel tasuda kullerile. Arveldamine toimub ainult kaardiga, võimaluse korral viipemaksega.

Oma tellimuste tagastamine on tavapäraselt võimalik. Palun eelista aga tagastamiseks pakiautomaate. Kui sa ei saa hetkel oma tellimusi tagastada ära muretse, sest meil on 100-päevane tagastusõigus.

Seljuhul saad oma saadetise kätte lähimast Omniva postkontorist või pakiautomaadist. Kui saadetis on jõudnud turvaliselt postkontori või pakiautomaati, saad selle kohta teavituse SMSiga. Oleme tihedas kontaktis meie tarnepartneriga ning saame ümbersuunata saadetised mis on juba teel. Kui sul tekib lisaküsimusi, palun kontakteeru julgesti meie klienditeenindusega.

Kui sul on veel küsimsui või muresid, oleme sinu jaoks olemas. Kui aga olukord muutub võib see ka mõjutada meie klienditeeninduse saadaval oleku aegu nii e-kirjade kui ka telefonikõnede puhul. Palun pane aga tähele, et kui see peaks juhtuma siis hoolitseme kindlasti selle eest, et saaksid viivituse korral vastuse meilt ning et sinu mure leiaks lahenduse.

Tellimus

ABOUT YOU-st on väga lihtne tellida: peale soovitud toodete ostukorvi asetamist on sul võimalik »Kassasse« nuppu vajutades oma tellimust vormistada. Selleks on sul võimalik väga mugavalt tellimisprotsessi jooksul sisse seada oma kliendikonto, mille läbi oled siis automaatselt sisselogitud. Pärast seda viiakse sind läbi kolme tellimisprotsessi (aadress - makseviis - kinnitus) ning saad oma tellimuse lõplikult sisse anda. Kahjuks me ei paku tellimist kliendikontot sisse seadmata.

Kahjuks ei ole praegu võimalik telefoni teel ABOUT YOU-st tellida. Kui sul tekib küsimusi seoses veebitellimusega, esineb kaebusi või on sul tagastusprotsessi kohta küsimusi, aitab sind meeldi alati meie klienditeenindus.

Jah, et ABOUT YOU-st ostu sooritada, on sul vaja kliendikontot. Registreeri lihtsalt end tasuta meie juures läbi registreerimisvormi.

Põhimõtteliselt ei ole ole ABOUT YOU-l minimaalset tellimuse väärtust, kuid mõne kindla makseviisiga makstes võib esineda minimaalne tellimuse väärtus, millest alla jäämise korral sind ka siis informeeritakse.

Põhimõtteliselt ei sea ABOUT YOU maksimaalset piiri tellimustele. Maksimaalse summa ulatus, millega tellida on võimalik, sõltub valitud makseteenusepakkujast.

Pärast igat tellimust saadame sulle tellimuskinnituse, mis loetleb üles kogu informatsiooni. Niikaua kui oled sisselogitud, leiad päisest "Sinu nime" alt menüüpunktist "Kliendikonto" ülevaate, kus kõiki sinu seniseid tellimusi on üles loetletud.

Tühistused on ABOUT YOU-ga võimalikud niikaua, kui sinu tellimust ei ole meie laos veel käsitletud. Meie ladu on väga kiire käsitlemisel, seetõttu ei saa mõnikord tellimust tühistada juba mõningaid minuteid hiljem. Palun võta meiega vahetult telefoni teel ühendust, et me sinu tühistussoovi koheselt kontrollida saaksime. Sul on võimalik meie klienditeenindusega ühendust saada tasuta numbril helistades 8000049115 - välismaalt meile helistades võivad rakenduda lisatasud.

Palume mõistvat suhtumist seoses asjaoluga, et tagantjärgi ei ole ABOUT YOU-l tarneaadressi võimalik muuta. Tellimusi käsitletakse koheselt ning sellest tulenevalt ei ole meil võimalik sulle muutust pakkuda. Juhul kui sisestatud tarneaadress ei peaks olema leitav või sinu tellimust ei ole võimalik sulle kohale toimetada, saadetakse tellimus meile tagasi. Niipea kui tellimus on meieni tagasi jõudnud ning kontrollitud, tagastatakse sulle summa makseviisil, mille maksmisel valisid.

Praegu on võimalik meie tooteid tarnida järgnevatesse riikidesse: Saksamaa, Austria, Holland, Belgia, Šveits, Poola, Tšehhi, Slovakkia, Ungari, Rumeenia, Sloveenia, Eesti, Läti ja Leedu. Juhul kui soovid, et informeerime sind, kui me ka rohkematesse riikidesse tarnima hakkame, siis liitu meeleldi meie uudiskirjaga.

Ära muretse, sest on võimalik, et saad oma soovitud toodet tellida. Põhimõtteliselt ei ole meil kahjuks võimalik täpsemat infot anda, millal ning kas üks toode jälle saadaval on. Me saadaksime sulle aga meeleldi meeldetuletuse, niipea kui sinu toode jälle meie sortimendis on. Ava selleks toote üksikasjade leht ning vali soovitud suurus. Järgmises sammus on sul võimalik meile oma e-posti aadress jätta, et saaksime sulle automaatselt meili saata, kui toode on jälle saadaval.

Pärast sinu tellimust saad oma e-postile tellimiskinnituse, mis lisaks sinu poolt valitud toodetele sisaldab nii arve- ning tarneaadressi kui ka valitud makseviisi. Seejärel tarnitakse sulle ka loomulikult sinu moe valik ning loodetavasti oled õnnelik ning tunned palju rõõmu tellitud toodetest. Juhul kui see ei peaks nii olema, on sul loomulikult võimalik ka väga lihtsalt tagastusprotsessi algatada.

Oma tellimust on sul võimalik vaadata meie poolt saadetud tellimuskinnituse meilis. Kui sa oled kliendikonto sisse seadnud, siis näed kõiki oma tellimusi ka rubriigis »Tellimused«.

Me soovime sulle parimat teenindust pakkuda. Selle hulka kuulub ka sinu tellimuse kiire ning muretu käsitlemine. Sinu sünnikuupäeva vajame esiteks, et sind alati selgelt eristada teistest klientidest, kellel võib olla sama nimi ning teiseks, et tõendada sinu täisealisust.

Loomulikult on sul võimalik igaaegselt ka oma tahvelarvuti või nutitelefoni kaudu midagi meilt tellida. Selleks külasta lihtsalt meie poodi ABOUT YOU, kasutades oma mobiilset internetibrauserit. Veebilehe kuvandit on spetsiaalselt mobiilsete seadmete jaoks kohandatud. Lisaks pakume Apple ning Android nutitelefonidele rakendust ostlemiseks. Et saaksid kasutada rakendust, laadi see lihtsalt App Store või Google Play Store vahendusel alla. Juhul kui sul tekib küsimusi selle kohta, võid meile meeleldi helistada.

Maksmine

Sul on valik järgnevate makseviiside vahel: Krediitkaart, PayPal ning Lunateenus ehk tasumine kauba kättesaamisel.

Arve saabub sulle e-postile kohe peale seda, kui sinu tellimus on täielikut ära saadetud.

Põhimõtteliselt ei ole võimalik ABOUT YOU-s ärikliendikontot pidada.

Loomulikult näidatakse käibemaksu (KM-i) igas arves eraldi.

Me ei paku maksuvaba (tax-free orders) tellimusi.

Momendil me kahjuks ei paku valikut »Järelmaksuga ostmine«, kuid me töötame selle kallal ning meil on varsti uudiseid.

Kui valisid makseviisina PayPal-i või krediitkaardi, sooritatakse tellimust ainult eduka makse laekumise tulemusena. Seepärast ilmub maksekinnitus nendel makseviisidel otse brauseriaknas.

Makseprotsessi käigus reserveeritakse sinu jaoks ostetud tooted. Alles toodete ärasaatmisel võetakse sinu krediitkaardilt tarnitud toodete kogusumma.

Juhul kui ei olnud krediitkaardiga maksmine võimalik, võivad selle taga olla erinevad põhjused. Näiteks sisestusviga, kehtetu kaart, puuduv verifitseerimine või ka tehniline viga meie lehel. Alternatiivina pakume me meeleldi järgnevaid makseviise: PayPal ja Lunateenus ehk tasumine kauba kättesaamisel.

Kolmekohalise turvakoodi leiad oma krediitkaardi tagaküljelt.

SEPA tähendab Single Euro Payments Area (ühtne euromaksete piirkond). See on uue ühtse riiklike ja euroopa maksete määruse nimetus. IBAN-i (International Bank Account Number, rahvusvaheline pangakontonumber) puhul on tegu numbriga, mis peatselt kõiki riikliku konto üksikasju (Saksamaal kontonumbrit ning sortimiskoodi) asendab. BIC (Business Identifier Code) on rahvusvaheliselt standardiseeritud pangakood (võrreldav Saksamaa sortimiskoodiga), mille abil on makseteenusepakkujad ülemaailmselt üheselt tuvastatavad.

Kupongid & kinkekaardid

Kui sul on kupong, siis on teil võimalik kupongi koodi otse maksmisprotsessi käigus lahtrisse »Kupongi kood« sisestada. Seejärel vähendatakse brauseriaknas sinu tellimuse arve kogusummat kupongi väärtuse võrra.

Kahjuks ei saa kupongeid tagantjärgi lunastada, kuna see ei ole tehniliselt kahjuks võimalik. Juhul kui oled kord unustanud kupongi kasutada, siis säilitab kupong loomulikult oma kehtivuse ning on kasutatav järgmise ABOUT YOU tellimuse korral.

Juhul kui sinu kupongi kood ei peaks töötama, võivad selle põhjused olla järgnevad:

  1. Kupongit lunastati juba ning on seega ära kasutatud.
  2. Kupong väljastati kindla kliendikonto jaoks.
  3. Kupong on seotud minimaalse ja/või maksimaalse tellimuse väärtusega..
  4. Kupongit ei saa kasutada kõikide kaubamärkidega.
Kui sul on selle kohta küsimusi, võta meiega meeleldi ühendust telefonitsi või e-posti aadressil klienditeenindus@about-you.ee - palun täpsusta sellisel juhul kindlasti kupongi kood.

Kupongeid ei saa sularahaks lunastada..

Kinkekaardid

Kahjuks ei saa hetkel veel kinkekaarte osta. Varsti avaneb sul võimalus kinkekaarti meie veebipoest tellida.

Sinu kinkekaarti saab lunastada ABOUT YOU veebipoes. Kinkekaardid on ajaliselt piiramatud ning ei ole seotud minimaalse tellimuse väärtusega.

Oma kinkekaarti on sul võimalik väga mugavalt tellimisprotsessis lisada maksevahendina. Selleks klõpsa lihtsalt makseviiside piirkonnas "Lisa kaart" ning sisesta oma 10-kohaline kinkekaardikood vastavas väljas. Sinu tellimuse kogusummast võetakse siis maha sinu kinkekaardi väärtus.

Kui kaardile peaks alles jääma summa, on võimalik seda lihtsalt kasutada järgneva tellimuse korral, valides taaskord kaardi maksevahendina. Kinkekaart salvestatakse selleks automaatselt sinu kliendikontos. Palun pane aga tähele, et kinkekaart jäetakse sel viisil meelde ainult siis, kui oled kasutajaks registreerunud. Kui sa tellid külastajana, ei salvestata sinu kaarti ning pead selle uuesti sisestama juhul, kui sul peaks summa olema alles jäänud ning soovid seda lunastada.

See ei ole probleem. Kui tellimuse summa ületab kinkekaardi väärtuse, palutakse sul automaatselt lisada makseviis, mille abil saad tasuda ülejäänud tellimuse osa eest.

Palun pane tähele, et kuigi sul on võimalik oma kliendikontosse mitmeid kinkekaarte lisada, saad maksimaalselt ühte kinkekaarti tellimuse kohta lunastada.

Loomulikult võid tagastada meile tooteid, mis sulle ei meeldi. Kui sa oled oma tellimuse eest täielikult kinkekaardiga maksnud, kantakse tagastatud toodete summa tagasi sinu kaardile niipea, kui tagastust on meil käsitletud.

Juhul kui tellimuse summa ületas kinkekaardi väärtuse ning sa maksid täiendavalt ka teise makseviisiga, tagastatakse sulle summa tagastuse käsitlemisel esialgu sinu valitud täiendava makseviisi kaudu. Pane tähele, et täiendavalt valitud makseviisi kaudu toimub tagasimaksmine ainult sel viisil algselt makstud summa ulatuses. Juhul kui tagastuse eest peaks veel tagasimakseks summa üle olema, kantakse see tagasi sinu kinkekaardile.

Kahjuks ei saa kinkekaardi jääki sulle välja maksta. Loomulikut võid seda aga uue tellimuse jaoks kasutada.

ABOUT YOU ei võta vastutust sinu kinkekaardi kadumise, varguse, kahjustuse, loetamatuse või loata kasutuse korral.

Kahtluse korral võta palun meeleldi meie klienditeenindusega ühendust. Selleks palume, et sul oleks 16-kohaline seerianumber (PAN) käepärast, et me kiiresti sind aidata saaksime. PAN on leitav sinu kaardil.

Kinkekaarte ei saa kahjuks tagantjärgi tellimuste puhul kasutada. Kinkekaartide vahetus on välistatud. Loomulikult võid aga oma kinkekaarti järgmise tellimuse korral kasutada

Tarne & kohaletoimetamine

Saatmis- ja tagastamiskulud, nagu ka pakendikulud, katab meie ettevõte ABOUT YOU.

Koheselt saadaolevad tooted tarnime me reeglina 3-5 tööpäeva jooksul.

Praegu on võimalik meie tooteid tarnida järgnevatesse riikidesse: Saksamaa, Austria, Holland, Belgia, Šveits, Poola, Tšehhi, Slovakkia, Ungari, Rumeenia, Sloveenia, Eesti, Läti ja Leedu. Juhul kui soovid, et informeerime sind, kui me ka rohkematesse riikidesse tarnima hakkame, siis meeleldi liitu meie uudistekirjaga.

Eestis saadame me oma tooteid tarnepartneriga OMNIVA.

Suure hulga toodete puhul on sul võimalik tarneaadressiks pakiautomaati tarnijalt OMNIVA valida. Mõned üksikud tooted on siiski sellest välistatud, mida teile aga siis ka kuvatakse.

Meeleldi on sul võimalik oma tellimust lasta tarnida teisele aadressile, kui on arveaadress, nt. oma töökoha juurde või OMNIVA tarnija pakiautomaati. Vali selleks ainult makseviis ning sisesta rubriigis »Tarneaadress« soovitud aadress kohaletoimetamiseks.

Meie jaoks on oluline veenduda, et sinu poolt tellitud tooted sinuni võimalikult kiirelt jõuaksid. Kui erandkorras peaks juhtuma, et toode ei ole tarnitav kahe päeva jooksul, siis võib juhtuda, et jaotame sinu tellimuse tarne osadeks. Selle tulemusena saadetakse tooted eraldi ning me kindlustame seeläbi, et saad kõik saadaolevad tooted koheselt.

Kui soovid kontrollida, kas sinu tellimus on õigesti sisse antud, saad seda teha meilt sinu e-postile saadetud tellimuskinnituse abil.

Lisaks on sul võimalik oma kliendikontos rubriigi alt »Tellimused« oma tellimusi näha. Juhul kui sul peaks tekkima küsimusi tellimuse kohta, on sul võimalik meie klienditeenindusega ühendust võtta igaaegselt e-postil klienditeenindus@about-you.ee, toetame sind hea meelega.

Et sinu tellimuse tarneolekut kontrollida, ava tarnekinnitus, mille e-postile said. Iga paki kohta, mis sulle saadetakse, saad tarnekinnituse, mis hõlmab endas ka linki saadetise jälgimiseks. Nii tead igaaegselt, kus sinu saadetis hetkel on ning kui kaua aega veel kulub, kuni saadetis jõuab sinuni.

Palume mõistvat suhtumist seoses asjaoluga, et tagantjärgi ei ole ABOUT YOU-ga tarneaadressi võimalik muuta. Tellimusi käsitletakse koheselt ning sellest tulenevalt ei ole meil võimalik sulle muutust pakkuda. Juhul kui sisestatud tarneaadress ei peaks olema leitav või sinu tellimust ei ole võimalik kohale toimetada, saadetakse tellimus meile tagasi. Niipea kui tellimus on meieni jälle tagasi jõudnud ning kontrollitud, tagastatakse sulle summa makseviisil, mille maksmisel valisid.

Kui üks meie tarnitud toodetest peaks olema kahjustada saanud või ei peaks olema mingil muul moel korras, siis on sul võimalik meile antud toode - märkides ära tagastuspõhjuse - tagastusvormiga loomulikult tasuta tagastada. Niipea kui toode on saabunud meieni ning teda on kontrollitud, järgneb hüvitis viisil, mille valisid makseviisina.

Tagastus & tagasimakse

Lisaks tarnelehele lisame igale saadetisele ka vajalikud tagastamise dokumendid. Toote tagastamiseks kasuta tagastuskleebist ning tagastuslehte.

Erandkorras võib juhtuda, et sinu tellimust tarnitakse mitmes pakis. Palun pane tagastamisel tähele, et sa ainult tarnelehel loetletud tooteid ühes pakis tagastaksid. Vastasel juhul võib sinu tagastuse kindlaks tegemine ning hüvitis natuke kauem aega võtta. Mitmeid tagastuspakke ära andes ei teki sinu jaoks loomulikult mitte mingisuguseid kulusid.

Ja nii lihtne see ongi:

  1. On väga oluline, et asetsed toote originaalsesse pakendisse.
  2. Lisa tagastusleht pakki
  3. Kleebi tagastuskleebis kinnisele pakile.
  4. Järgmisena on sul vaja vaid pakk ära anda lähimasse postkontorisse või OMNIVA pakiautomaati.

Juhul kui me kord oleme unustanud või kaotanud tagastusdokumendid või kui tagastuskleebis peaks olema kasutuskõlbmatu, on sul võimalik neid dokumente sinu ABOUT YOU kliendikonto kaudu lihtsalt allalaadida, välja printida ning paki peale kleepida

  1. Logi end www.about-you.ee lehel sisse oma meiliaadressi ja salasõnaga.
  2. Klõpsa päises oleva »Sinu nime« peale.
  3. Vali »Kliendikonto«
  4. Vali ülevaatest tellimus, mida soovid tagastada ning klõpsa »Tellimuse tagastamine«
  5. Üks aken avaneb. Palun vali vastavad tooted ning sisesta vastav tagastuspõhjus
  6. Klõpsa »Edasi kinnituslehele«, et genereerida tagastuslehte ning tagastuskleebist ning et saaksid need allalaadida ja välja printida.

Kui siinkohal vajad abi või kui allalaetav fail ei peaks olemas olema, võta palun meeleldi meie klienditeenindusega ühendust.

Arvesumma - pärast tagastatud toodete kontrollimist - tagastatakse sulle sinu poolt valitud makseviisil. Juhul kui valisid makseviisiks "Lunateenus", vajame tagasimakse tegemiseks sinu pangaandmeid. Neid on sul väga lihtne oma kliendikontosse sisestada. Palun pane tähele, et tagastaksid tooted samas seisundis nagu need sinuni saabusid. Kahjustatud tooteid ei saa tagastada.

Omniva pakiautomaati kasutades kauba tagastuseks ei teki sinu jaoks mitte mingisuguseid kulusid. Tagastada saad kauba 100 päeva jooksul lähimas Omniva pakiautomaadis.

Ja nii lihtne see ongi:

  1. On väga oluline, et asetsed toote originaalsesse pakendisse
  2. Lisa tagastusleht pakki.
  3. Kleebi tagastuskleebis kinnisele pakile.
  4. Omniva pakiautomaadis vali ''Eraklient'' ehk eelvormistatud pakk.
  5. Järgmisena vali ''Saadan paki''.
  6. Edasi valikust valida ''Vormistasin paki iseteeninduses''. Edasi järgi pakiautomaadi juhiseid.
  7. Lõpetuseks aseta pakk pakiautomaati ning sulge uks.

Suures pakendis toodete tagastamisel, mis ei mahu Omniva pakiautomaati ei teki ka siin sinu jaoks mitte mingisuguseid kulusid. Tagastada saad kauba 100 päeva jooksul. Tagastamiseks palun vii pakk lähimasse postkontorisse või postipunkti. Lisainfo saamiseks kontakteeru palun meie klienditeenindusega e-posti teel klienditeenindus@about-you.ee. Palun ära unusta ka suures pakendis tagastatud toodete puhul tagastada need kindlasti originaal pakendis, lisa pakki alati tagastusleht ning kleebi tagastuskleebis kinnisele pakendile.

Juhul kui üks meie tarnitud toodetest ei peaks olema mingil moel korras, siis on sul võimalik meile antud toodet, märkides ära tagastuspõhjuse, tagastusvormiga loomulikult tasuta tagastada. Niipea kui toode on meieni saabunud ning teda on kontrollitud, järgneb hüvitis viisil, mille valisid makseviisina. Telli toode nüüd lihtsalt uuesti.

Kahjuks ei ole tagastatud toote otsene väljavahetus võimalik. Niipea kui sinu poolt tagastatud toode jõuab meie lattu ning teda on käsitletud, järgneb hüvitis viisil, mille valisid makseviisina. Telli nüüd toode lihtsalt uuesti.

Juhul kui üks meie tarnitud toodetest peaks olema kahjustada saanud, vigane või mingil muul moel mitte korras, on sul võimalik antud toote kohta esitada kaebus ning see tagastada koos tagastusvormiga tasuta meieni. Kogu teabe tagastuse kohta leiad »Kuidas ma saadan tagastust?« teema alt.

Mis ajavahemikus on mul võimalik toodet tagastada?

Tagasisaatmiskulud katab ABOUT YOU.

Tagastuste äraandmine on nii OMNIVA postkontorites kui ka pakiautomaatide kaudu võimalik. Tagastuste puhul, mis otse meie partneritelt saadeti, saada palun need otse vastava tagastusetiketiga partnerile tagasi.

Jah, pärast seda, kui tagastus on meieni jõudnud, saadame sulle e-postile tagastuskinnituse.

Hüvitis järgneb viisil, mille ise makseviisina valisid. Krediitkaardi maksete korral tagastame vastava summa sinu krediitkaardikontole. PayPal-i maksete puhul järgneb hüvitis sinu PayPali kontole. Lunateenuse korral: Sisesta oma pangaandmed oma kliendikontosse, et saaksime sulle tagastuse eest vastava summa tagasi kanda.

Sul on võimalik neid dokumente oma ABOUT YOU kliendikonto kaudu lihtsalt allalaadida, välja printida:

  1. Logi end www.about-you.ee lehel sisse oma meiliaadressi ja salasõnaga
  2. Klõpsa päises oleva »Sinu nime« peale
  3. Vali »Kliendikonto«
  4. Vali ülevaatest tellimus, mida soovid tagastada ning klõpsa »Tellimuse tagastamine«.
  5. Üks aken avaneb. Palun vali vastavad tooted ning sisesta vastav tagastuspõhjus..
  6. Klõpsa »Edasi kinnituslehele«, et genereerida tagastuslehte ning tagastuskleebist ning et saaksid need allalaadida ja välja printida

Kui siinkohal vajad abi või kui allalaetav fail ei peaks olemas olema, võta palun meeleldi meie klienditeenindusega ühendust. Arvesumma - pärast tagastatud toodete kontrollimist - tagastatakse sulle sinu poolt valitud makseviisil. Juhul kui valisid makseviisiks "Lunateenus", vajame tagasimakse tegemiseks sinu pangaandmeid. Neid on sul väga lihtne oma kliendikontosse sisestada. Palun pane tähele, et tagastaksid tooted samas seisundis nagu nad sinuni saabusid. Kahjustatud tooteid ei saa tagastada.

Täpne tarneaadress, kuhu tagastust peaksid saatma, on automaatselt juba trükitud tagastuskleebisele.

Tagastuskleebise saad eemaldada oma tarnelehelt, mis saadetisega kaasa tuli. Juhul kui sul ei peaks enam tarnelehte olema, siis logi end lihtsalt oma kliendikontos lehel www.about-you.ee sisse ning genereeri seal uus sinu tellimusele vastav tagastusleht ning tagastusetikett. Tagastusleht on vaja asetada pakki ning tagastuskleebis kleebi lihtsalt väljast paki peale.

Tagastuse tasuta äraandmine on võimalik igas OMNIVA postkontoris ja pakiautomaadis.

Niipea kui tagasisaadetis on meieni jõudnud ning teda on kontrollitud, järgneb arvesumma tagasimakse 14 peva jooksul sinu poolt tellimise käigus valitud makseviisil.

Minu konto

Et oma kliendikontot luua, klõpsake päises lingile "Logi sisse", seejärel sisselogimispiirkonnas lingile "Registreerima" ning täida registreerimisvorm. Sul on võimalik oma kliendikontot sisse seada aga ka väga mugavalt oma esimest tellimust sooritades. Mõlemal juhul on sul vaja sisestada oma e-posti aadress ning salasõna.

Nende andmetega on sul võimalik tulevikus igaaegselt oma kliendikontosse sisse logida ning saad oma andmeid näha, neid kontrollida ja muuta.

Sinu ABOUT YOU liikmelisus on tasuta ja jääb seda ka edaspidi.

Loomulikult käsitletakse ABOUT YOU-s kliendiandmeid rangelt konfidentsiaalselt ning neid ei anta edasi ega müüda kolmandatele osapooltele.

Klõpsa kodulehel päises »Logi sisse« alt »Unustasid salasõna?« peale ning sisesta oma kliendikontoga seotud meiliaadress. Me saadame koheselt e-kirja, mille kaudu on sul võimalik oma salasõna muuta. Seda on sul võimalik lõpuks oma soovide kohaselt muuta.

Kui oled sisselogitud oma kliendikontosse, näed ning saad muuta seal oma aadressiandmeid. Muutmaks oma meiliaadressi, telefoninumbrit või nime, pöördu palun meie klienditeeninduse poole.

Oma õigust andmete liikuvusele (GDPR Art. 20) võid meeleldi rakendada kirjutades meie klienditeenindusele e-posti aadressil klienditeenindus@about-you.ee.

Kirjuta meile palun e-kiri oma sooviga aadressile klienditeenindus@about-you.ee ning me kustutame sinu kliendikonto viivitamatult. See e-kiri ei vaja erilist vormistust, peaksid olema ainult selgelt tuvastatav, see tähendab, et peaksid kirjutama igal juhul ainult registreeritud e-posti aadressilt.

Uudiskiri

Meie uudistekiri informeerib sind regulaarselt nii aktuaalsetest kampaaniatest meie veebipoes kui ka moemaailma taustalugudest. Kui sa meie tasuta uudiskirjaga liitud, saad eksklusiivset informatsiooni:

  • uhiuutest toodetest ning trendidest
  • kupongidest ning kampaaniatest
  • allahindluse pakkumistest

Kui sa ei taha ühestki meie kampaaniast ilma jääda, on sul võimalus meie tasuta uudiskirjaga liituda. Selleks sisesta lihtsalt oma e-posti aadress rubriigis »liitu uudistekirjaga« lehe lõpus. Selle tulemusena saabub sulle koheselt e-kiri, mille kaudu te uudiskirjaga liitumist ainult veel kinnitama pead.

Pärast meie uudistekirjaga liitumist saabub sulle kinnitusmeil aktivatsioonilingiga. Liitumine on alles siis edukas, kui oled antud lingi avanud. Juhul kui sa ei saa kinnitusmeili, võib asi olla selles, et see kiri teisaldati sinu SPAM-kausta. Sellisel juhul lisa palun uudiskiri@about-you.ee oma aadressiraamatusse. Kui te ka edaspidi ei peaks uudistekirja sellele vaatamata saama, kirjuta meile lühidalt sellest ning me leiame vea.

Meie uudistekiri ilmub ebaregulaarsete intervallidega, alati siis, kui on uudiseid moemaailmast või kui me oleme ettevalmistanud erilisi kampaaniaid nagu nt. allahindlused, kupongi-kampaaniad jne.

Lisaks

Me loodame alati oma veebipoega sulle toredat ostlemise kogemust pakkuda. Juhul kui sulle siiski peaks tehniline probleem silma jääma või midagi peaks töötama teisiti kui eeldatud, oleks meil hea meel, kui sa meile lühidalt sellest teada annaksid, et me probleemi parandada saaksime. Kirjuta meile meeleldi lühike teade, parimal juhul ekraanitõmmisega e-posti aadressile klienditeenindus@about-you.ee.

Et kõiki funktsioone meie veebipoes kasutada saaksid, soovitame alati sinu brauseri uusimat versiooni kasutada. Palun kontrolli seetõttu, kas sul on hetkeseisuga uusim versioon, kas JavaScript on aktiveeritud ning kas küpsised on lubatud.

ABOUT YOU toetab kõiki veebibrausereid, soovitaksime aga Chrome-i.

Koduleht on optimeeritud resolutsioonidele alates 960px iPadide ja Window- tahvelarvutite jaoks kuni suurte 1280px monitorideni.

Küpsised on väikesed tekstifailid, mis enamasti paigutatakse veebilehe poolt sinu arvutisse. Kui sama veebisait avatakse uuesti, loetakse küpsistes olev informatsioon automaatselt ning töödeldakse see. Meie poes kasutatakse küpsiseid muuseas sellel eesmärgil, et hoida kliendi ostukorvi kogu ostuaja jooksul. Seetõttu ei pea sa iga kord uuest ABOUT YOU-sse sisse logima. Lisaks võimaldab küpsiste kasutus näha, milliseid artikleid sa viimati vaatasid.

Küpsiste aktiveerimine on vastavalt brauserile erinev:

Google Chrome

Ava brauseri menüü ning sealt »Seaded«. Pealkirja »Privaatsus« alt vajuta väljale »Sisu seaded«. Seejärel aktiveeri »Küpsised« alt säte »Luba kohalike andmete salvestamine« (soovitatud). Sulge aken ning ava aken uuesti.

Internet Explorer 9-11

Ava brauseri menüü (hammasratas) ning sealt »Internetivalikud«. Klõpsa vahekaarti »Privaatsus« ning nihuta siis sätete all olevat liugurit alla, et lubada kõiki küpsiseid. Klõpsa »OK«, et akent »Seaded« sulgeda ning lae seejärel leht uuesti.

Mozilla Firefox

Ava brauseri menüü (väli »Firefox«) ning vali »Seaded«. Mine jaotisesse »Privaatsus«. Sea valikloend valiku »Firefox seab kroonika:« »loob vastavalt kasutaja määratud sätetele« peale. Tee märge »Küpsiste aktsepteerimine«, et lubada küpsiseid, ning lülita valikud »Säilita, kuni:« ja »need pole enam kehtivad« välja. Klõpsa nuppu »OK«, et akent »Seaded« sugleda ning lae seejärel leht uuesti.

Apple Safari

Ava brauseri menüü (hammasratas) ning vali »Seaded...«. Mine jaotisesse »Privaatsus« ning vali säte »Mitte kunagi« »Küpsiste blokeerimine:« alt. Sulge aken ning lae leht uuesti.

JavaScript on skriptikeel kasutajate interaktsioonide hindamiseks, veebisaidi sisu muutmiseks, uuesti laadimiseks või genereerimiseks.

Et ABOUT YOU kaudu mugavalt ostelda, peaks JavaScript aktiveeritud olema, kuna alles siis on võimalik kõiki meie veebipoe funktsiooni veatult kasutada.

Meist

Me oleme noor ettevõte, mis koondab endas parimat erinevatest valdkondadest: Kirega moe, ainulaadse tehnoloogia ja maailma ühe suurima jaekaubanduskontserni infrastruktuuri vastu oleme loonud individuaalse ostukogemuse. Meie juures ei pea sa kaua otsima moodi, mis sind lummab ja sulle sobib. Meie tehnoloogia toetab sind leidmaks täpselt seda, mis sinu isiksusega sobib. Meie juures võid leida tipp-brände, moodsaid uustulnukaid ning ka jätkusuutlikke rõivaid. Nii et kõik sinu isikliku stiili jaoks.

Sul on võimalik meie klienditeenindust kätte saada e-posti kaudu klienditeenindus@about-you.ee ning telefoni teel tasuta numbril 800 00 49 115 (E-9: kell 09 - 18, L, P ning pühade ajal: kell 09 – 18). Helistades välismaalt võib rakenduda lisatasu. Muidu võite meiega kontakteeruda ka sotsiaalmeedia kanalite kaudu.

Kontakt

Juhul kui üks meie tarnitud toodetest peaks olema kahjustada saanud, vigane või mingil muul moel mitte korras, on sul võimalik antud toote kohta esitada kaebus ning see tasuta koos tagastusvormiga meieni tagastada. Kogu teabe tagastuse kohta leiad »Kuidas ma saadan tagastust?« teema alt.

Meil on hea meel sinu tagasiside üle, nii kriitika kui kiidusõnade. Saada meile e-kiri klienditeenindus@about-you.ee. Sa saad kindlasti meilt vastuse.